Przewodnik po Urzędzie Miejskim w Sułkowicach
Urząd Miejski w Sułkowicach
|
Rynek 1 32-440 Sułkowice
telefon: (12) 273-20-75, (12) 273-21-48 fax: (12) 272-14-22
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /v6i252vype/SkrytkaESP email:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Godziny otwarcia: poniedziałek: 8:00 - 17:00 wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30 piątek: 7:30 - 14:30
Lipiec - sierpień:
poniedziałek: 8:00 - 17:00 wtorek - czwartek: 7:00 - 15:00 piątek: 7:00 - 14:00
|
|
Sala Obsługi Klienta na parterze budynku tu załatwić można:
- na dzienniku podawczym:
- złożenie wszelkich pism
- odbiór gotowych decyzji i dokumentów
- złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego
- Odbiór dowodu osobistego
- w kasie:
- zapłata podatku
- należności i opłaty pozostałe
Urząd funkcjonuje na podstawie wewnętrznego podziału organizacyjnego na referaty i samodzielne stanowiska.
REFERAT ORGANIZACYJNY
- pok. nr 01 - Sala Obsługi Klienta
centrala tel. (12) 27-32-075 i 27-32-584 wew. nr 35, 39 pok. nr 111 - Informatyk tel. wew. 12
- pok. nr 226 - Stanowisko ds. organizacyjnych
tel. wewn. 27
- pok. nr 223 - Sekretariat Burmistrza Gminy Sułkowice
- pok. nr 225 - Sekretarz Gminy
Referat załatwia sprawy:
- obsługa sekretariatu Burmistrza
- obsługa Rady Miejskiej i jej Komisji w ustalonym przez Burmistrza zakresie,
- obsługa poczty w tym poczty elektronicznej konta email :
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- obsługa oficjalnej strony www.sulkowice.pl
- obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
- obsługa wyborów parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych,
- obsługa skarg i wniosków
Kierownik Referatu - Teresa Gatlik
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH - URZĄD STANU CYWILNEGO
pok. nr 06 tel. wew. nr 19
Referat załatwia sprawy:
- w zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:
- rejestracja stanu cywilnego ludności,
- przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego",
- w zakresie spraw obywatelskich:
- ewidencja ludności, dokumenty tożsamości, rejestr i spis wyborców,
- ewidencja działalności gospodarczej,
- zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
- zezwolenia na zbiórki publiczne,
- zezwolenia na publiczny transport drogowy,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
- wojskowe
Kierownik Referatu - Piotr Piątek
REFERAT TECHNICZNO-INWESTYCYJNY
- pok. nr 117 - Kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego, tel. wew. nr 22 - pok. nr 118 - Referat Techniczno - Inwestycyjny, tel. wewn. 21
Referat załatwia sprawy:
- planowanie rozwoju infrastruktury komunalnej,
- sporządzanie projektów planów wieloletnich, rocznych w zakresie inwestycji i remontów,
- kompleksowe prowadzenie inwestycji i remontów,
- drogownictwa, energetyki,
- zamówienia publiczne,
- pozyskiwanie finansowych środków pomocowych
p.o. Kierownika Referatu - Elżbieta Łabędź
REFERAT OŚWIATY, KULTURY I REKREACJI
pok. nr 228 tel. 12 27-32-148 i wew. 24
Referat załatwia sprawy:
- oświaty i wychowania /w tym szkoły podstawowe, gimnazja i przedszkola/,
- kultury, sportu, turystyki, współpraca z Ośrodkiem Kultury, ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.
Kierownik Referatu - Barbara Flaga pok. nr 228 tel wew.24
REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA
pok. nr 115 - Kierownik Referatu tel. bezpośredni (12) 27-32-220 i wew. 20 pok. nr 116 tel. wew. 31,
Referat załatwia sprawy:
- miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalizacji inwestycji, wyrysy i wypisy z planu zagospodarowania
- sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy,
- gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
- organizowanie przetargów na sprzedaż i oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste,
- ochrony przyrody i środowiska, oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo wodne".
- rozgraniczenia działek, podziały i numeracja nieruchomości
Kierownik Referatu - Maciej Budek
Sprawy dotyczące gospodarki przestrzennej gminy:
REFERAT FINANSOWY
pok. nr 08 - Skarbnik Gminy tel. wew. nr 16 pok. nr 07 - Referat Finansowy tel. wew. nr 16 i 15
Referat prowadzi sprawy:
- projektowania budżetu i plany finansowe, analiza budżetu,
- rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
- ewidencji i egzekucji należności budżetowych, majątku trwałego i finansowego,
- obsługi kasowej
Kierownik Referatu - Teresa Garbień - Skarbnik Gminy
pok. nr 02 i 03 - dział podatków: tel. wew. nr 13, 33
- wymiar podatków i opłat lokalnych, księgowość podatków i opłat,
- egzekucja należności podatkowych i opłat
Kierownik działu - Krystyna Stręk email:
Pełnomocnik d/s rozwiązywania problemów społecznych:
Anna Kuchta pokój nr 229, tel. wewn. 17 Prowadzi sprawy:
Informujemy:
- Sprawy komunikacji załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych - ul. Drogowców 2
tel. 272-37-82, 272-38-56
- Sprawy w zakresie ewidencji gruntów - wyrysy z map, wypisy z ewidencji gruntów, przeklasyfikowanie gruntów, uwłaszczenia itd. załatwiane są w Starostwie Powiatowym przy ul. Słowackiego 36,
tel. 272-15-28 wew. 24
- Sprawy architektury i budownictwa załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach, ul. Słowackiego 36,
tel: 272-11-34
www.powiat-myslenice.pl
email:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|